Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

(Επιτεύχθη ο προβοκατόρικος σκοπός της ΠΡΩΣΥΝΑΤ. Το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ για τα σκουπίδια πήγε στα... σκουπίδια! Ο Μπιζάς μπορεί να πανυγηρίζει)! "Ναι" στα ΣΔΙΤ λέει ο Αν.Υπ.Περιβάλλοντος Γ. Τσιρώνης

Υπέρ των Συμπράξεων Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) στον τομέα των αποβλήτων τάχθηκε ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Τσιρώνης κατά το συνέδριο, που διεξάγεται στο ξενοδοχείο Χίλτον, με θεματική "Διαχείριση Απορριμμάτων: καλές πρακτικές – χρηματοδότηση. Αυτοδιοίκηση-Ιδιωτικός τομέας".

Ανέφερε ότι είναι εύλογο να υπάρχει εγγυημένη ποσότητα στις συμβάσεις παραχώρησης, αλλά τάχθηκε κατά της χρονικής διάρκειας των 28 ετών που προβλέπεται για τα περισσότερα έργα ΣΔΙΤ.
Πρόσθεσε ακόμη ότι η τεχνολογία επιτρέπει σήμερα win-win λύσεις και για τον πολίτη και για την επιχειρηματικότητα, ενώ αναφερθείς στα μεγέθη των έργων διαχείρισης απορριμμάτων, θα δημιουργηθούν 16.000 θέσεις εργασίας και κύκλος εργασιών 2 δις. ευρώ.
"Δεν έχει καμία εμμονή ούτε η κυβέρνηση ούτε οι συναρμόδιοι υπουργοί με το εάν η διαχείριση θα γίνεται μέσω του Ιδιωτικού Τομέα του Δημόσιου Τομέα ή μέσω μίας σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Αυτά που μας ενδιαφέρουν είναι το κόστος διαχείρισης, η διάρκεια της σύμβασης, η χωροθέτηση και εν τέλει η αξιοποίηση του υπολείμματος. [...] Κατανοώ ότι για να αδειοδοτήσει μία τράπεζα ένα έργο, πρέπει να υπάρχουν εγγυημένες ποσότητες. Ωστόσο, υπάρχει κάποιο θέσφατο για τη διάρκεια των 28 χρόνων (σ.σ.: των συμβάσεων παραχώρησης) [...] Η αξιολόγηση μίας προς υπογραφή σύμβασης πρέπει να γίνεται με όρους οικονομοτεχνικούς".
Ο κ.Τσιρώνης σημείωσε ακόμη ότι σε δύο με τρία χρόνια θα είναι δυνατή η υιοθέτηση ανταποδοτικών τελών στον τομέα διαχείρισης απορριμμάτων.
Όπως παρατηρούν παράγοντες της αγοράς, η σημερινή τοποθέτηση του κ.Τσιρώνη έρχεται σε αντίθεση με τη στάση που ο ίδιος είχε διατυπώσει το περασμένο καλοκαίρι κατά των έργων ΣΔΙΤ.
Δημ.Δελεβέγκος
http://www.capital.gr/story/3093858

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου