Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Ανδρέας Παχατουρίδης για Π.Αττικής: Δεν πρόκειται να είμαι κομματικός υποψήφιος



Ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι ανεξάρτητος υποψήφιος στην Περιφέρεια Αττικής αφήνει ο δήμαρχος Περιστερίου Ανδρέας Παχατουρίδης. Συγκεκριμένα, με ανακοίνωσή του υπό τον τίτλο «Η δικιά μου Περιφέρεια είναι το Περιστέρι», ο κ. Παχατουρίδης με αφορμή δημοσιεύματα που θέλουν να βολιδοσκοπούν τα κόμματα για υποψήφιο Περιφερειάρχη Αττικής, αποκλείει το ενδεχόμενο να είναι κομματικός υποψήφιος, τονίζοντας χαρακτηριστικά:
«Η δικιά μου Περιφέρεια είναι το Περιστέρι. Σέβομαι και τιμώ όλα τα κόμματα. Τα κόμματα είναι οι πυλώνες της δημοκρατίας αλλά αν είναι να μπούνε στη διαδικασία της βολιδοσκόπησης υποψηφίων, ας στραφούν σε κομματικά τους μέλη. Εγώ είμαι και θα παραμείνω και ανεξάρτητος και αυτοδιοικητικός».
http://www.aftodioikisi.gr/ota/dimoi/andreas-pachatouridis-gia-p-attikis-den-prokite-na-ime-kommatikos-ypopsifios/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου