Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Τέσσερα συμπεράσματα από το εκλογικό αποτέλεσμα στην ΠΟΕ - ΟΤΑ

Πρώτο συμπέρασμα. Η ΠΟΕ - ΟΤΑ δείχνει να γυρίζει πίσω στο χρόνο (πρώτη δύναμη ο Μπαλασόπουλος και δεύτερη το ΠΑΜΕ) παρά τις μικρές διαφοροποιήσεις.

Δεύτερο συμπέρασμα. Ο Μπαλασόπουλος (μόνος του, χωρίς κομματική στέγη) απέδειξε ότι είναι μια υπαρκτή πολιτικοσυνδικαλιστική οντότητα. Κάτι λέει και κάτι εκφράζει.

Τρίτο συμπέρασμα. Η αριστερά στο σύνολό της βράζει στην... ίδια ποσότητα νερού. Μετά από τόσων χρόνων αντιμνημονιακών αγώνων και μνημονιακής πραγματικότητας δεν μπορεί να θριαμβολογεί. 
 Τέταρτο συμπέρασμα. Η κόντρα Μπαλασόπουλου ΑΣΚ-ΟΤΑ πήρε και προσωπικά χαρακτηριστικά και ζημίωσε - και θα συνεχίσει να ζημιώνει... όσο κρατεί  - και τους δυο. 
Μήπως, ο επιτήδειος τρίτος, ο οπορτουνιστής, έριξε λάδι στη φωτιά της κόντρας;
Μήπως,  ήθελε να μειώσει τόσο το βάρος του Μπαλασόπουλου όσο και την δυναμική της ηγεσίας της ΑΣΚ-ΟΤΑ (καιροσκοπισμός και τάση μου, ω τάση μου, μαζί).
Στα δυο - ίσως εμπαθή και προβοκατόρικα - ερώτήματά μου ας απαντήσουν στον εαυτό τους με καθαρότητα νου ο Μπαλασόπουλος και η ηγεσία της ΑΣΚ- ΟΤΑ.

Σημείωση. Είναι πολύ πιθανόν το εκλογικό αποτέλεσμα να ήταν διαφορετικό, αν ψήφιζαν τα αποκλεισμένα σωματεία. Όμως, αυτή η διαπίστωση δεν μειώνει στο παραμικρό την ενάργεια των λόγων μου, γιατί... εγώ... δεν επικεντρώνω στον πρωταθλητισμό αλλά στις κοινωνικοσυνδικαλιστικές τάσεις.

Σ. Κουτσογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου