Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Σ.Κουτσογιάννης: Γιατί δεν μιλώ

Η διαχείριση  απορριμμάτων - εκτός των άλλων - επηρεάζει άμεσα και αποφασιστικά την ψήφο εκατοντάδων χιλιάδων πολιτών στην Αττική και στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Και τα πράγματα για τον ΣΥΡΙΖΑ πάνε από το κακό στο χειρότερο. Ως Αρχή, πλέον, σε τοπικό περιφερειακό και εθνικό επίπεδο φ α ί ν ε τ α ι να έχει απομακρυνθεί από το πρόγραμμά του για την διαχείριση απορριμμάτων και όλα να προχωρούν "τυχαία" και... πιεστικώς... αποσπασματικά με τη  συμβολή πολύχρωμων καιροσκόπων. 
Εγώ, δεν θα σωπάσω.
Η σιωπή είναι πρόσκαιρη

Όχι από φόβο!

Η σύγκρουσή μου με τους Σγουρό,  Ζαχαρόπουλο και λοιπούς έδειξε κάτι τέτοιο;
Άλλωστε, τι να φοβηθώ; Μη με... κάνουν... νταντά;
Ακούστε κύριοι, ακούστε πολύ καλά!
Οι παράνομες διώξεις  του Σγουρού εναντίον μου, γιατί δεν το βούλωνα και ασκούσα κριτική, με έπληξαν σε οικονομικό επίπεδο πάρα πολύ (18 μήνες απλήρωτος, 18
  μήνες μισθοί που χάθηκαν για πάντα) και, ίσως, οι επιπτώσεις  να είναι ανεπανόρθωτες αν δεν μπορέσω να μπω στο μέτρο των 100 δόσεων.
Τι είναι, λοιπόν, αυτό που θα μπορέσει να με φοβίσει;
 Εγώ, κύριοι, δεν είμαι τζαμπατζής χέστης που έκανε να πατήσει στον Σύνδεσμο 2 χρόνια!
Ποτέ δεν απέφυγα τη μάχη, ακόμη κι όταν η έκβαση ήταν προδιαγραμμένη εναντίον μου, ποτέ δεν ζήτησα επινίκια τσουκάλια και  τενεκεδάκια και ποτέ δεν με κουβάλησαν άλλοι στις πλάτες τους.
Εγώ κουβάλησα πολλούς  και... !
Ποίος και τι να με φοβίσει, κύριοι;
Επειδή, ο αριστερός ρουφιάνος της ιστορίας με χρέωσε (τόσο μαλάκας) μέχρι και με... παραλίγο διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ, αποτραβήχτηκα. Αποχώρησα από τις δύο οργανωτικές σχέσεις που είχα με τον χώρο του ΣΥΡΙΖΑ: την ΑΕΝΚ και την ΡΑΚ Πετρούπολης. 
Τώρα δεν μπορεί να εκβιάζει ηθικά φίλους ή συγγενείς (Ασημακοπούλου) για να κερδίζει τη σιωπή μου.
Και είναι ανέντιμοι ψευδολόγοι όσοι ισχυρίζονται ότι ανήκα σε Συριζαίικες τάσεις ή ότι ταυτίζομαι απόλυτα πολιτικά με την Ασημακοπούλου.
Εδώ, η Ασημακοπούλου είναι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ παρά τις ενστάσεις μου και παρά τις διαφωνίες μου στους τρόπους δράσεις της.
Αντίθετα, εγώ, παρότι βοήθησα τον ΣΥΡΙΖΑ με πάθος και αποτελεσματικότητα όσο ελάχιστοι δεν οργανώθηκα, γιατί η ελευθερία συνείδησης και λόγου που καθωρίζουν τη δράση μου δεν χωρούν σε κομματικές φόρμες γυμναστικής.
Δεν φοβούμαι κι αυτός είμαι.
Σιωπαίνω γιατί θέλω ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτή τη φάση να μην έχει κι άλλα... προβλήματα!
Μετά;
 Κύριε ειδήμονα των σκουπιδιών, τί λέτε;
Κι ένα τελευταίο...
Θα αρχίσω να δημοσιοποιώ στα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ   όλα τα κειμενά μου  με τις αντίστοιχες αποδείξεις (τα... εντελώς δικά μου),, τα οποία αφορούν την διαχείριση απορριμμάτων, γιατί έχω την βεβαιότητα πως έχω πέσει  θύμα λογοκλοπής!

Μήπως, αριστερέ ρουφιάνε της ιστορίας γνωρίζεται πως   ένα επαγγελματικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ  διακινούσε προσφάτως προς   "συλλογικότητες" ως δικό του κείμενό μου που είχε γραφτεί το 2011 μέσα στο πλαίσιο  της κατάρτησης του προγράμματος του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ για τα απορρίμματα; 
Για το γαμώτο, ρε γαμώτο!


Υ.Γ. Ο αριστερός ρουφιάνος της ιστορίας προς το παρόν δεν είναι υπαρκτό πρόσωπο, αλλά επειδή η ιστορία για να προχωρήσει θέλει πάντα τους ρουφιάνους της, τώρα συνάδει με τη συγκυρία ο ρουφιάνος να είναι αριστερός! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου