Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Μετά τα νέα για τον Μπόμπολα θυμίζω ότι το μικρό αυτό μπλογκ έγραφε προς τη Διοίκηση: Ούτε ένα ευρώ στον Μπόμπολα!

Αποτέλεσμα εικόνας για φωτο κόντρα στον καιρό
Θυμίζω προ της αποκάλυψης του σκανδάλου Μπόμπολα στην  Κύπρο το μπλογκ μας - όχι τυχαία - μετρούσε ημέρες!
Θυμίζω πως πρόβλεψε την αποκάλυψη κι άλλου σκανδάλου Μπόμπολα.
Τώρα, προβλέπω πως το κακό - τουλάχιστον - θα τριτώσει.
Θυμίζω πως έχω καταγγείλει εκ των προτέρων την κυρία Δούρου για ό,τι μου συμβεί.
Θυμίζω ότι έχω γράψει: "Ποια ομαδούλα, ομαδάρα"!
Σήμερα προσθέτω: "Ομαδάρα με νέο απόκτημα τον πιο... ακριβοπληρωμένο εξτρέμ".
(Οι  φίλοι και συναγωνιστές της κυρίας Προέδρου και της κυρίας Αντιπροέδρου τις ενημέρωσαν για τις καταγγελίες του νέου Δντη ΣΜΑ στην Γεν. Συν. του Σωματείου για τις συμβάσεις Αποτεφρωτήρα και ΣΜΑ; Ο συνάδελφος είναι τόσο "πιεστικός"στο δρόμο για την παλιά του δόξα, που βάλθηκε να μου φάει την χαρά του κρύου... γεύματος... Αλλά...  εγώ... υλοποιώντας θα αφοπλίσω... τις πιέσεις για τη γη της επαγγελίας - δεν το πάω το άτομο)!




 Εκδορεύς, ο ταπεινότερος εργαζόμενος στη χωματερή....

(Για αγωγές, μηνύσεις και συνηθισμένες πια ποικιλόμορφες ... πούστικες "φιλικές" ή με εντιμότητα εχθρικές.... διώξεις στον... Σταύρο  Κουτσογιάννη)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου