Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

(Συνάδελφοι, αφορά κι εμάς)! Αναγνώριση προϋπηρεσίας σε ΚΕΠ κατ' εφαρμογή του άρθρου 24 του Ν.4305/2014

kep-thumb-large
Σύμφωνα με το άρθρο 24 του Ν.4305/2014: “Υπάλληλοι του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), οι οποίοι υπηρετούν στα ΚΕΠ κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, δύνανται να αναγνωρίσουν για τη βαθμολογική και μισθολογική τους ένταξη τυχόν προϋπηρεσία που διανύθηκε στα ΚΕΠ με σύμβαση μίσθωσης έργου κατόπιν ουσιαστικής κρίσης του υπηρεσιακού συμβουλίου και εφόσον συντρέχουν σωρευτικό οι κάτωθι προϋποθέσεις:

α) η προϋπηρεσία αυτή διανύθηκε μέ τα τυπικά προσόντα της κατηγορίας, στην οποία ανήκουν κατά το χρόνο της ένταξης,
β) η απασχόληση διανύθηκε κατά το σύνηθες ωράριο των υπαλλήλων των ΚΕΠ,
γ) η απασχόληση παρείχετο στο χώρο των ΚΕΠ και υπό την άμεση εποπτεία των προϊσταμένων αυτών. Για τη συνδρομή των περιπτώσεων β' και γ' απαιτούνται υπηρεσιακά έγγραφα της καθ' ύλην αρμόδιας υπηρεσίας”
Με το ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.46/2089/24536/27.08.2015 παρέχονται διευκρινίσεις όσον αφορά την εφαρμογή της ανωτέρω διατάξεις. Ειδικότερα, διευκρινίζεται ότι:
α. Μετά έναρξη ισχύος του κεφαλαίου Β' του ν. 4024/2011, προ της έναρξης ισχύος των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014 δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε αναγνώριση συμβάσεων μίσθωσης έργου, καθώς δεν υφίσταται τέτοια πρόβλεψη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, με την επιφύλαξη ύπαρξης τυχόν δικαστικών αποφάσεων.
β. Εφόσον για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας με συμβάσεις μίσθωσης έργου στα ΚΕΠ, πρέπει να πληρούνται αθροιστικά οι προαναφερόμενες κατά τα ανωτέρω προϋποθέσεις, δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση σχετικών αιτημάτων έστω κι αν δεν πληρούται μία εκ των νομίμων προϋποθέσεων, ιδίως εάν δεν ανήκουν στον προβλεπόμενο κλάδο ή δεν υπηρετούν στα ΚΕΠ ή η προϋπηρεσία δεν έχει διανυθεί με τα τυπικά προσόντα του υπαλλήλου κατά το χρόνο της ένταξης.
γ. Η προϋπηρεσία αυτή, εφόσον αναγνωριστεί δεν δύναται να υπερβαίνει, είτε αυτοτελώς είτε συνυπολογιζόμενης με τυχόν ήδη αναγνωρισθείσα προϋπηρεσία το ανώτατο όριο των επτά (7) ετών, όπως προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, δεδομένου ότι οι εν λόγω υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Β' του ν. 4024/2011. Συνεπώς, για όσους υπαλλήλους του κλάδου ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών υπηρετούν στα ΚΕΠ και έχει ήδη αναγνωριστεί προϋπηρεσία κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρ. 6 του ν. 4024/2011, τυχόν προϋπηρεσία που θα αναγνωριστεί κατά τις διατάξεις του άρ. 24 του ν. 4305/2014 θα πρέπει να μην ξεπερνά το ανώτατο όριο των επτά (7) ετών συνυπολογιζόμενης εν προκειμένω της ήδη αναγνωρισθείσας προϋπηρεσίας.
δ. Για προϋπηρεσία που διανύθηκε στα ΚΕΠ με συμβάσεις ορισμένου χρόνου τυγχάνουν εφαρμογής οι διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 και σε κάθε περίπτωση ο αντισυμβαλλόμενος θα πρέπει να είναι το Δημόσιο ή οι ΟΤΑ, εν προκειμένω τα ΚΕΠ.
Πηγή: dimosnet.gr
http://www.ergasianet.gr/menu-nomos/16643-meta081015-16643

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου