Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Αποκάλυψη: Ο Χρήστος Σπίρτζης και ο προσωπικός του «στρατός» από πρώην Πασόκους

 Αποκάλυψη: Ο Χρήστος Σπίρτζης και ο προσωπικός του «στρατός» από πρώην Πασόκους

ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ, ΟΙ ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΤΗΣ... ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ - ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΕΙΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

Έργα και ημέρες του ανθρώπου που θα... τσάκιζε τους εθνικούς εργολάβους - Τον δικό του προσωπικό στρατό που απαρτίζεται από ημέτερους, κολλητούς φίλους του και πρώην συναγωνιστές του από την εποχή που ο κ. Χρήστος Σπίρτζης ήταν ενεργό μέλος του ΠΑΣΟΚ με εξέχουσα θέση στον συνδικαλιστικό χώρο, στρατολογεί ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.
Ο κ. Σπίρτζης που εσχάτως βρίσκεται στη σέντρα της αρνητικής δημοσιότητας για μια σειρά πράξεις ή παραλείψεις που βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές εξαγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ (σκάνδαλο ΟΛΠ, παραχώρηση περιφερειακών αεροδρομίων, αυξήσεις εισιτηρίων, διαπραγματεύσεις για τα δημόσια έργα, εκταμιεύσεις εκατομμυρίων ευρώ υπέρ των μεγαλοκατασκευαστών και «νταβατζήδων») προχωρεί, όπως αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr στο «χτίσιμο» μιας συμπαγούς ομάδας στο υπουργείο του και μάλιστα με απευθείας αναθέσεις αρμοδιοτήτων.
AdTech Ad
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ανάθεση στον συναγωνιστή του, πρώην γραμματέα της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ στην Αχαΐα, Γιάννη Μαχαίρα, καθηκόντων τεχνικού συμβούλου για την υποστήριξη της ειδικής υπηρεσίας Δημοσίων Έργων Κατασκευής και Συντήρησης Συγκοινωνιακών Υποδομών.
Σύμφωνα με τα επίσημα έγραφα η συνολική δαπάνη για την πρόσληψη του κ. Μαχαίρα ανέρχεται στο ποσό των 70.000 ευρώ από τα οποία τα 56.400 ευρώ είναι η αμοιβή του και το υπόλοιπο η πληρωμή του ΦΠΑ.
Όπως αναφέρουν και οι τοπικές ιστοσελίδες στην Πάτρα «πρόκειται για προσωπική επιλογή του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κ. Μαχαίρας δεν έχει και τη στήριξη του γενικού γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Δέδε, καθώς τους τρεις άνδρες συνδέουν εδώ και χρόνια κοινοί αγώνες από τον πάλαι ποτέ «ένδοξο» χώρο του ΠΑΣΟΚ.
Ο Σπίρτζης, ο ΟΛΠ, οι νέες πληρωμές δεκάδων εκατομμυρίων στους νταβατζήδες, οι κωλοτούμπες και οι εντιμότατοι φίλοι του - όλοι πρώην Πασόκοι.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Πολλά στελέχη του... βαθέως ΠΑΣΟΚ έχουν ενταχθεί στον ΣΥΡΙΖΑ τα τελευταία χρόνια. Λίγα όμως από αυτά έχουν μπει στον πυρήνα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Ένας από αυτούς είναι ο πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ, υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Έχοντας ενταχθεί στον κλειστό κύκλο των στελεχών που συνομιλούν τακτικά και επηρεάζουν καταλυτικά τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα αποτελεί αυτή τη στιγμή άνθρωπο – «κλειδί» καθώς έχει αναλάβει τις διαπραγματεύσεις με τον πυρήνα των νταβατζήδων, στο κομβικό κομμάτι των δημοσίων έργων.
Οι δε πράξεις του κ. Σπίρτζη, όπως θα καταστεί πασιφανές από την παράθεση των στοιχείων που έχει συλλέξει το Newsbomb.gr αποτελούν την επιτομή της νέας διαπλοκής που στήνει για λογαριασμό της σημερινής κυβέρνησης ο υπουργός Υποδομών.
Μια διαπλοκή που με εκκίνηση τα δημόσια έργα περνά και μέσα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης καθώς στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αυτή την εποχή είναι όλα ανοιχτά κοινώς όλα παίζονται.
Στην αρχή όλοι κατάλαβαν ότι ο κ. Σπίρτζης ήταν συνεπής με το μότο «πρώτη φορά Αριστερά», έτσι με τη φόρα που είχε ως πρόεδρος του ΤΕΕ υποστηριζόμενος από τα πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ που αποστασιοποιήθηκαν μετά τα Μνημόνια, κατήγγειλε «τον τρόπο δημοπράτησης των δημόσιων έργων, της λειτουργίας του ΤΑΙΠΕΔ, του καθορισμού της τιμής των διοδίων», το «μοντέλο τρέλας» στη διενέργεια διαγωνισμών, το πάρτι διασπάθισης του δημόσιου χρήματος από οργανισμούς συγκοινωνιών». 
Δεν δίστασε να δηλώσει ότι «έξι οικογένειες νέμονται τα δημόσια έργα της χώρας κι αυτό πρέπει να αλλάξει», ενώ έχει προαναγγείλει την επαναδιαπραγμάτευση των όρων σύμβασης παραχώρησης και κατασκευής των πέντε μεγάλων οδικών αρτηριών αλλά και της Αττικής Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου.
Και λέμε δεν δίστασε, δεν ντράπηκε, καθώς είναι βέβαιο ότι γνώριζε ότι λίγους μήνες μετά θα επιδίδετο και αυτός στη μεγάλη «κωλοτούμπα».
Τι έκανε για όλα αυτά; Είτε ακριβώς τα αντίθετα, είτε τίποτε απολύτως.
Κροκοδείλια δάκρυα και μετάθεση ευθυνών
Για παράδειγμα, υπέγραψε την παραχώρηση των αεροδρομίων που ο ίδιος πολεμούσε με λύσσα με το ίδιο ακριβώς τίμημα που είχε εξασφαλίσει η συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ.
 Και το μόνο που βρήκε να δηλώσει αναγγέλλοντας τη μεγαλειώδη του κωλοτούμπα ήταν τα εξής:
«Δεν δώσαμε εμείς τα αεροδρόμια. Τα έδωσαν όσοι έκαναν τον διαγωνισμό που έβαλαν τους συγκεκριμένους όρους». Και τονίζοντας ότι διαφωνεί με τη συμφωνία του ΤΑΙΠΕΔ με τους Γερμανούς της Fraport (την οποία και ο ίδιος υπέγραψε) συμπλήρωσε: «Υπογράψαμε τη σύμβαση με πολύ πόνο.... Βρήκαμε, όταν πήραμε από την ΥΠΑ τις συμβάσεις, κάποιους όρους που έπρεπε να διορθωθούν. Δεν δώσαμε εμείς τα αεροδρόμια. Τα έδωσαν όσοι έκαναν τον διαγωνισμό που έβαλαν τους συγκεκριμένους όρους».
Και κατέληξε: «Δεν ήταν καθόλου εύκολο που υπέγραψα για την αποκρατικοποίηση των αεροδρομίων... Συνεχίζω να διαφωνώ με τον τρόπο που έγινε η παραχώρηση των 14 αεροδρομίων. Είναι όμως μέσα στις δεσμεύσεις που έχει η χώρα. Κατορθώσαμε το τελευταίο διάστημα και διορθώσαμε πάρα πολλά από αυτά που υπήρχαν στις έτοιμες συμβάσεις που βρήκαμε»...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αλεξιάδης: Τα κανάλια χρωστούν 14 εκατ. από απλήρωτα πρόστιμα (pics)

Αλεξιάδης: Τα κανάλια χρωστούν 14 εκατ. από απλήρωτα πρόστιμα (pics)

Πατώντας πάνω στους φίλους του
Ελάχιστοι γνώριζαν πριν τις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 ότι ο τότε πρόεδρος του ΤΕΕ είχε συζητήσεις με τον ΣΥΡΙΖΑ με την πολιτική ιδιότητα του εκπροσώπου της Ριζοσπαστικής Σοσιαλιστικής Κίνησης. Η ΡΑΣΚ ιδρύθηκε τον Δεκέμβριο του 2014 χωρίς φιλοδοξία να συμμετάσχει στις εκλογές και αποτελείτο από μέλη και στελέχη του κοινωνικού και συνδικαλιστικού ΠΑΣΟΚ το οποίο είχε στηρίξει τον Γιώργο Παπανδρέου το 2007 αλλά στη συνέχεια διαφοροποιήθηκε από τις μνημονιακές πολιτικές και από την κυβερνητική συνεργασία με τη ΝΔ και τον Ευάγγελο Βενιζέλο.
Μόνο που ο ίδιος, όπως αποδείχθηκε πολύ σύντομα χρησιμοποίησε τους πρώην συντρόφους του -μεταξύ των οποίων ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καβαθάς καθώς και ο Σπύρος Παπασπύρος, πρώην πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ- προκειμένου να εξασφαλίσει για τον εαυτό του το διαβατήριο της εισόδου στην κυβέρνηση που συγκρότησε ο Αλέξης Τσίπρας μαζί με τον Πάνο Καμμένο.
«Καθαρίζοντας» το βιογραφικό του
Ο ίδιος μάλιστα έχει φροντίσει να εξαφανίσει από το επίσημο βιογραφικό του κάθε τι που θα αναφερόταν ή θα θύμιζε ΠΑΣΟΚ ως να ήταν ένας ανεξάρτητος συνδικαλιστής που ανέβαινε γρήγορα την ιεραρχία μέσα στο Τεχνικό Επιμελητήριο, φτάνοντας ακόμη και στη θέση του προέδρου (δείτε εδώ το βιογραφικό)
Άλλα λέμε και άλλα κάνουμε
Και φτάσαμε έτσι στο σημείο που ο Χρήστος Σπίρτζης υπέγραψε τη συμφωνία με την κοινοπραξία Fraport.
Με αυτή και αντίθετα με κάθε προεκλογική εξαγγελία και καταγγελία ο κ. Σπίρτζης έφτασε στο σημείο να «αυτοτρολάρει» τις δικές του δηλώσεις όπου υπερθεμάτισε της απόφασης του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Θόδωρου Γαλιατσάτου για δημοψήφισμα σε βάρος της παραχώρησης των αεροδρομίων, δηλώνοντας πως: «ο κ. Περιφερειάρχης κάνει πολύ καλά που κάνει δημοψήφισμα . Εγώ αν ήμουν στη θέση του θα έκανα χειρότερα»...
Ως τις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 ο κ. Σπίρτζης ήταν ένας εξωκοινοβουλευτικός υπουργός, μετά τις εκλογές που έγιναν με λίστα είναι πρώτος βουλευτής Αττικής καθώς για χάρη του εκπαραθυρώθηκε από το συνδυασμό, όπως τουλάχιστον ο ίδιος καταγγέλλει, ο Αλέξης Μητρόπουλος.
Αύξηση εισιτηρίων: Το κερασάκι
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά μόλις πριν λίγες ημέρες, μεσάνυχτα ανέβηκε στην ιστοσελίδα των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας η απόφαση για την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων κατά 20 λεπτά του ευρώ. Επισήμως, η αύξηση κατέστη υποχρεωτική από την αύξηση του ΦΠΑ από το 13% στο 23%. Όμως ο κ. Σπίρτζης ξέχασε δύο πράγματα
Πρώτον ότι την αύξηση του ΦΠΑ την δρομολόγησε αυτή η κυβέρνηση και δεύτερον ότι το 23% δημιουργεί αύξηση 10 λεπτών και όχι 20.
Εκτός κι αν με τη διαφορά πληρωθούν οι μισθοί των νέων διοικήσεων στις αστικές συγκοινωνίες. Γιατί πάλι με απόφαση του κ. Σπίρτζη σε όλες τις εταιρείες τοποθετούνται διαφορετικοί πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι ενώ έως τώρα οι δύο ρόλοι ασκούνταν από το ίδιο πρόσωπο.
Οι μπάρες της εθνικής και το πορτραίτο του Βελουχιώτη
Από τον Ιανουάριο του 2015 οπότε και ανέλαβε αναπληρωτής υπουργός Υποδομών αναδεικνύεται σε κεντρικό παράγοντα της οικονομικής σκηνής με επίκεντρο τα δημόσια έργα. Στην πρώτη του θητεία, έως δηλαδή τον Σεπτέμβριο, μπορεί να μην έκανε έργα αλλά κέρδισε τη μάχη της δημοσιότητας καθώς... προσωπικά -και παρά την αντίθετη δικαστική απόφαση- έσπασε την μπάρα στο 90ο χιλιόμετρο της Εθνικής οδού Αθήνας -Λαμίας, κάπου στην Βοιωτία, για να ανοίξει και πάλι γνωστό καφέ - εστιατόριο που λειτουργούσε παράνομα.
Προφανώς, τα κορόιδα που πλήρωσαν για να ανοίξουν νόμιμο εστιατόριο σε ΣEA της Εθνικής Οδού, δεν είχαν την τύχη να γνωρίζουν τον «αριστερό» με διαβατήριο αριστεροσύνης τη φωτογραφία του Άρη Βελουχιώτη στο υπουργικό του γραφείο.
Στριμώχνει τους νταβατζήδες με εκατομμύρια ευρώ στους λογαριασμούς τους
Και μετά άρχισε να... στριμώχνει του εργολάβους - νταβατζήδες που έχουν αναλάβει τα μεγάλα οδικά έργα.
Άρχισε με εξαγγελίες για ξεκαθαρίσματα που όμως καταλήγουν σε πληρωμές εκατομμυρίων ευρώ στους ίδιους... νταβατζήδες και μάλιστα πριν καν ξεκινήσει πάλι η εκτέλεση των έργων που είχε διακοπεί επί ΝΔ.
Αλλά και το κυριότερο: Με νέες αναθέσεις στους ίδιους, τους καταγγελλόμενους αλλά και διαπραγματεύσεις για να μειωθεί το κόστος των διοδίων με παράταση των συμβάσεων παραχώρησης για περισσότερα χρόνια.
Και αυτό σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές εξαγγελίες και τη στήριξη στο κίνημα δεν πληρώνω που άνοιγε τις μπάρες στα διόδια καταγγέλλοντας τις... ληστρικές συμβάσεις που χαρίζουν εκατοντάδες εκατομμυρίων στους εργολάβους.
Στη φαρέτρα τους, ως «υπερόπλο» διαφημιζόταν η ολοκλήρωση των εν εξελίξει ερευνών στα δημόσια έργα από το Σώμα Επιθεωρητών και την Επιτροπή Ανταγωνισμού (αλήθεια που βρίσκονται τα πορίσματα;), που θα διαμόρφωναν μοχλό πίεσης προς τους εργολάβους ώστε να χαμηλώσουν τον πήχη των απαιτήσεων των εταιρειών που απορρέουν από τις συμβάσεις.
Αυτό, σε συνδυασμό με το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών με κύριο στόχο το σπάσιμο των μεγάλων έργων σε μικρομεσαίες εργολαβίες ώστε να χτυπηθεί η διαπλοκή, και να ανοίξει ο δρόμος και για μικρότερες εταιρείες.
H αρχή γίνεται από το έργο-«φάντασμα» του άξονα Πάτρα-Πύργος (443 εκ.) που σπάει σε 8 κομμάτια, προκειμένου να λειτουργήσει και ως «πιλότος».
Την ίδια στιγμή όμως, οι ισχυροί παίκτες των κατασκευών άρχισαν και πάλι να εισπράττουν δεκάδες εκατομμυρίων πριν καν βάλουν και πάλι μπροστά τις μπουλντόζες για να τελειώσουν τα έργα.
Έτσι στα ταμεία τους εισέρρευσαν το τελευταίο διάστημα περί τα 194 εκατ., ενώ παρά τις εκταμιεύσεις που αφορούν εγκεκριμένους λογαριασμούς, οι οφειλές (χρηματοδοτική συμβολή Δημοσίου και αποζημιώσεις) αγγίζουν τα 400 εκατ., ενώ για την ολοκλήρωση των 4 αυτοκινητοδρόμων (Aιγαίου, Iόνια Oδός, Oλυμπία Oδός, E-65) χρειάζεται ακόμη 1,5 δισ. ευρώ που θα πρέπει να βρει το κράτος.
ΥΓ: Το Newsbomb.gr θα συνεχίσει τη δημοσιογραφική έρευνα για τον κ. Σπίρτζη, τον άνθρωπο που θα τσάκιζε στη νομιμότητα τους εθνικούς εργολάβους... Υπομονή. Έρχεται και δεύτερο μέρος αποκαλύψεων για τους «αδιάφθορους» της Πασοκογενούς αριστεράς... 


Read more: http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/667439/apokalypsi-o-xristos-spirtzis-kai-o-prosopikos-toy-stratos-apo-proin-pasokoys#ixzz3zNHTA9Qr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου