Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2018

Αναγκαίες διευκρινίσεις για τη στάση μας απέναντι στη ΛΑΕ

Αποτέλεσμα εικόνας για σκιτσο σύνορα

Επειδή,

η ανάρτηση για τον Λαφαζάνη στο blog μου "παρέμβαση ΕΔΣΝΑ"(εδώ) έσπασε - για τα δεδομένα του blog - ρεκόρ αναγνωσιμότητας

και,

επειδή, πολλοί συνάδελφοι με ρωτούν το "τι έχω με τον Λαφαζάνη και τη ΛΑΕ",

 διευκρινίζω:


1). Την ανάρτηση τη "δανείστηκα" - γιατί συμφωνούσα - από το blog "Οδόφραγμα κριτικής, ανέργων και φτωχών", το οποίο - αντίθετα από το blog "παρέμβαση ΕΔΣΝΑ" -  δεν είναι "μονοατομικό" και όχι "τόσο" ασήμαντο ("ακούει" και το "ακούνε" και άλλες  φωνές - κάτι σαν την Ζαν ΝΤ Άρκ, δηλαδή).
2). Με θλίψη συνειδητοποίησα ότι οι συνάδελφοι που με ρωτούσαν, δεν κατάλαβαν  γρι από το απαντητικό μου πλαίσιο: Οι ιδεολογικοπολιτικές μου αιτιάσεις και η επίκλησή μου στη στάση ζωής μου για σαράντα πέντε χρόνια τους ξένιζαν.
3). Έτσι κι εγώ τώρα, περιορίζω την  απάντησή μου σε αυτούς μόνο στο προσωπικό (τριτευούσης στην πραγματικότητα σημασίας): Οι δυνάμεις της ΛΑΕ - παρότι τις στηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις  για μεγάλο χρονικό διάστημα - μας  "άδειαζαν" και μας κυνηγούσαν (οι ίδιοι, οι Συριζαίοι φίλοι τους ή και "άλλοι" φίλοι τους), εμένα, τους φίλους μου και όσους θεωρούσαν φίλους μου.  Και ,μάλιστα, πολλές φορές με ψευδέστατες συκοφαντίες (π.χ. Μαρούσι).

Ο κύβος, όμως, ερρίφθη: Απέναντι παντού και μόνοι μας;!

Σ. Κουτσογιάνννης - Καστριώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου