Ο ΕΔΣΝΑ έχει λόγο ύπαρξης:ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, με προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα των υπηρεσιών του και κοινωνικό έλεγχο των δράσεων

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

(Ο ΣΥΡΙΖΑ ξέρει πως για ανακάμψει πρέπει να πάρει κεφάλι στην Αττική. Γι αυτό πρώτος στόχος είναι ο Πατούλης. Η Δούρου, ο ΣΥΡΙΖΑ και οι εμπρο-οπισθογεμείς ή επαναφορτιζόμενοι συνεργαζόμενοι δίνουν μάχη "οχυρωμάτων" εκεί όπου έχουν λερωμένη την φωλιά τους και αδυσώπητη εκεί όπου αισθάνονται ασφαλείς. Τον Πατούλη θα τον σφάξουν με... υπνωτικά... "δήθεν" και "άμα" και "μπορεί" - και ο νοών νοείτω! Είπα και ελάλησα και αμαρτία ουκ έχω, ο πτωχός ραψωδός Εκδορεύς)! Δύναμη Ζωής: Καταγγέλλει την απώλεια 92 λεωφορείων

  


Σε μια σοβαρή καταγγελία έναντι της τωρινής διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής, προέβη η περιφερειακή παράταξη «Δύναμη Ζωής».

Πιο συγκεκριμένα, η περιφερειακή παράταξη καταγγέλλει την απώλεια 92 λεωφορείων, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν εν μέσω της εξάπλωσης της πανδημίας κορωνοϊού στην Αττική.

 Επισημαίνει μάλιστα, ότι το ζήτημα της απένταξης των 92 λεωφορείων είναι πάρα πολύ σημαντικό και γι’ αυτό θα δρομολογήσει τις διαδικασίες στο Περιφερειακό Συμβούλιο, για να ζητήσει σχετικές εξηγήσεις από τη Διοίκηση, υπογραμμίζοντας ότι τα εν λόγω λεωφορεία ήταν σύγχρονα και θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Η περιφερειακή παράταξη, συνεχίζοντας, κατηγορεί την τωρινή Διοίκηση ότι έχασε την ευκαιρία αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών με καινούργια λεωφορεία, επειδή αναλώθηκε στο να επιρρίπτει διαρκώς ευθύνες στη Διοίκηση της Δύναμης Ζωής και στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Καταληκτικά, κάλεσε τη Διοίκηση να δώσει εξηγήσεις, όχι μέσω μονολόγων Δελτίων Τύπου, αλλά απαντώντας συγκεκριμένα στο πλαίσιο της επόμενης συνεδρίασης του αντιπροσωπευτικού συλλογικού οργάνου της Περιφέρειας, του Περιφερειακού Συμβουλίου.

Η εξέλιξη της πρωτοβουλίας αναβάθμισης των αστικών συγκοινωνιών επί Διοίκησης της Δύναμης Ζωής

  • Στις 4.5.2017 με υπογραφή της τότε Περιφερειάρχη Αττικής, εκδώσαμε πρόσκληση (ΑΤΤ053) με την οποία καλούσαμε τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών ΑΕ (ΟΑΣΑ) να υποβάλει πρόταση με στόχο τη «Μείωση του Περιβαλλοντικού Αποτυπώματος του Στόλου Λεωφορείων του ΟΑΣΑ και τη Βελτίωση της Ποιότητας των Παρεχόμενων Υπηρεσιών των Δημοσίων Συγκοινωνιών στην Μητροπολιτική Αθήνα, μέσω του εκσυγχρονισμού ή/και της μετάβασης σε ηλεκτροκίνηση του στόλου των θερμικών λεωφορείων του». Επιπλέον, με την Πρόσκληση αυτή θα επιτυγχάνονταν η βελτίωση της δημόσιας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της επιβατικής ζήτησης στην Αττική αλλά και η αύξηση της ελκυστικότητας των καθαρών Μέσων Μαζικής Μεταφροάς, δράση συνολικού προϋπολογισμού 30 εκ ευρώ, με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης!
  • Η ένταξη της πράξης έγινε στις 20.12.2018 και αφορούσε 80 λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ντίζελ (EURO) και 12 ηλεκτροκίνητα.
  • Ο ΟΑΣΑ κατάρτισε τεχνικές προδιαγραφές και ετοίμασε τα τεύχη δημοπράτησης, προσλαμβάνοντας επί τούτω, εξειδικευμένο τεχνικό σύμβουλο και συνεργάστηκε με τον ΟΟΣΑ ως εμπειρογνώμονα για την οριστικοποίηση των τεχνικών προδιαγραφών και του τεύχους προκήρυξης.
  • Όμως, αντί να προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός, αμέσως μετά τις εκλογές του 2019 η διαδικασία πάγωσε!
  • Μετά από έναν και περισσότερο χρόνο απραξίας ο νέος περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης, με την αριθ. 2608/9-9-2020 απόφασή του (ΑΔΑ: 6ΚΣ37Λ7-59Μ) ανακαλεί την απόφαση χρηματοδότησης του ΟΑΣΑ με 30 εκατ. ευρώ για την αγορά των καινούργιων λεωφορείων!
  • Ο λόγος απένταξης που αναφέρεται στην απόφαση ανάκλησης είναι ότι: «ο δικαιούχος έχει υπερβεί τον προβλεπόμενο στην απόφαση ένταξης χρόνο ανάληψης της πρώτης κύριας νομικής δέσμευσης κατά 50%, ενώ η εν λόγω διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε (μη υποβολή αιτήματος Προέγκρισης Δημοπράτησης) ούτε εντός της προθεσμίας τριών (3) μηνών από την προειδοποιητική επιστολή της ΕΥΔΕΠ Περ. Αττικής».
  • Είναι προφανές ότι δεν υπήρχε η δέουσα συνεργασία και το ενδιαφέρον των δύο φορέων για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής και την προάσπιση της υγείας του επιβατικού κοινού και των εργαζομένων σε αυτή την πιο κρίσιμη περίοδο για την εξάπλωση του κορωνοϊού.
  • Και έτσι όχι απλώς χάνονται πολύτιμοι κοινοτικοί πόροι για τις αστικές συγκοινωνίες αλλά δεν ενισχύονται με 92 ολοκαίνουρια λεωφορεία, που σήμερα θα μπορούσαν να έχουν παραδοθεί!
https://www.aftodioikisi.gr/ota/perifereies/dynami-zois-kataggellei-tin-apoleia-92-leoforeion/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου